Rendezvényünk Keresés Tömbösített üzenetküldés GYIK Elérhetőségek Bejelentkezés Regisztráció Impresszum

Nem találtad meg, amit keresel? Nézd meg az alábbi kérdéseket – vagy vedd fel velünk a kapcsolatot!

Vendégeknek:

  • Ez az oldal egy rendezvényhelyszín-közvetítő platform, amely segít megtalálni a tökéletes helyszínt bármilyen eseményhez – legyen szó esküvőről, születésnapról, céges rendezvényről vagy családi összejövetelről.

    Hogyan működik?
    🔎 Böngéssz a helyszínek között és használd a szűrőket, hogy megtaláld a számodra megfelelőt.
    📩 Vedd fel a kapcsolatot közvetlenül a helyszínnel az AJÁNLATKÉRÉSI LEHETŐSÉGEN keresztül.
    🎉 Foglalj és élvezd a rendezvényt a tökéletes helyszínen, mindenféle plusz közvetítői költség nélkül!

    Egyszerre több helyszíntől is ajánlatot kérnél?
    Ez is pár kattintással megoldható! Készíts egy listát a kedvenc helyszíneidből és küldj nekik tömbösített üzenetet, így egyszerre minden helyszín megkapja az általad küldött üzenetet, aki a listádon szerepel.
  • Nem, hiszen a rendezvényhelyszíneink sem fizetnek a foglalások után jutalékot, így nincs mit beépíteniük nekik plusz árrésként az ajánlatba. Kifejezetten tiltja a szabályzatunk az ilyen jellegű cselekvést. Nyugodtan kérj rajtunk keresztül ajánlatot,neked és a rendezvényhelyszínnek sem lesz ezáltal többlet költsége.
  • Előfordulhat, hogy túl sok szűrőt adsz meg, és annak megfelelően nincs helyszín az adatbázisunkban.

    Mit tehetsz?
    Amennyiben van olyan szűrő, amit el tudsz “engedni” vedd ki a keresési feltételekből, hogy szélesebb körben tudjunk neked keresni. Lokációnál érdemes esetleg a kiválasztott településtől plusz kilométert beállítani, így : PÉLDA: Miskolcon keresel, de a 10 kilométeres vonzáskörzetét is beállítod, ezzel találhatsz plusz helyszíneket Miskolc vonzáskörzetében.

Helyszíntulajdonosoknak:

  • A főoldal tetején található a REGISZTRÁLD HELYSZÍNED! lehetőség. Kattints rá, olvasd el ajánlatunkat és ha szimpatikus, kattints a regisztráció gombra. Szükséges lesz megerősítened az e-mail címed, és ha ez megvolt, kapsz egy saját ADMIN felületet, amit önállóan tölthetsz fel és módosíthatsz a helyszíned adataival.

    Mire lesz szükséged?
    Jó minőségű fotókra ( ez lehet akár telefonos is, ha úgy gondolod, hogy vissza adja a kép a helyszíned adottságait)
    Pár információra helyszínedről. (ezeket pár perc alatt egy kattintással be tudod jelölni- ezek lesznek a szűrők, ami alapján a látogatók keresnek)
    Egy rövid bemutató szövegre
    Kártya adataidra, amin keresztül majd történik a fizetés. (Kártya adataidat mi nem látjuk, kizárólag az OTP SIMPLEPAY biztonságos fizetés útján történik a befizetés)
    Fogadd el ASZF-ünket és Adatvédelmi tájékozatónkat, nyomd meg a regisztráció megerősítése gombot. Rövid ellenőrzést követően aktiváljuk oldalad, és nincs más dolgod mint fogadni az ajánlatkéréseket és élvezni a szolgáltatást.
  • Az alábbi linken található az aktuális ajánlatunk:

    https://www.rendezvenyunk.hu/regisztracio

    Fix díjakkal dolgozunk, nincs jutalék a foglalások után, így mindig kiszámítható a fizetendő összeg, ami előre fizetendő.
  • A FŐOLDAL tetején találhatod a BELÉPÉS gombot, kattints, majd írd be a regisztrációkor használt e-mail címed és jelszavad, majd kattints a bejelentkezés gombra. Ezzel a mozdulattal már bent is vagy a felületeden, ahol módosítani tudod helyszíned adatait, képeit.

    Fél évente érdemes átnézni az adatokat, hogy valóban az aktuális képet mutassa helyszíned.

    Miért fontos ez neked?
    Ha újításon, bővítésen esett át helyszíned, akkor nagyobb vendégkört érhetsz el, hisz valószínű csalógatóbb lesz vendégeid számára a megújult külső.

    Ajánlatkérési e-mail cím fontossága: FONTOS, hogy az az e-mail cím, amit megadtál a regisztráció során, mint ajánlatkérési e-mail cím, az helyes legyen, hisz ha ez nem megfelelő, vagy megváltozott, vendégeid nem tudják felvenni veled a kapcsolatot. Erre minden esetben ügyelj! FIGYELEM: A regisztrált e-mail címed nem feltétlen egyenlő az ajánlatkérési e-mail címmel. Ellenőrizd, hogy mit adtál meg és módosítsd ha szükséges.
  • A fizetés a Simple Pay automatikus fizetési rendszerén történik.

    Miért jó ez neked?
    -Nem kell időt töltened azzal, hogy befizesd számládat, hisz az oldal automatikusan levonja ezt tőled, így időt spórolsz meg, és -NEM KERÜLSZ INAKTÍV állapotba ( nem kerülsz le a találati listáról), tartozás miatt.
    -A számlát a levonást követően automatikusan megkapod e-mailben, valamint az admin felületeden is tároljuk ezeket, így bármikor le tudod tölteni.
    -Nem fogunk “zaklatni”, hogy tartozásod van, kivéve abban az esetben keresünk meg, ha a levonás sikertelen volt. Pl: nem volt elég összeg a számlán, vagy számla módosítás miatt nem elérhető már a fizetés.

    Változás esetén ügyelj arra, hogy frissítsd az adatokat, és nem történhessen meg, hogy ilyen jellegű mulasztás miatt lekerülj a listáról.

    Kártya adataid biztonságban vannak, erről az OTP SimplePay gondoskodik, mi nem látjuk erre vonatkozó adataid.
  • A számlát minden esetben elektronikus úton kapod meg e-mailben a regisztrált e-mail címedre, illetve az ADMIN FELÜLETEDEN is elérhetőek korábbi számláid. Ügyelj arra, hogy kártyaadataid módosítsd, amennyiben azok megváltoztak, hogy elkerüld ezzel az inaktív állapotot. Inaktív állapot esetén elveszted korábbi pozíciódat a találati listában, és helyszíned hátrébb kerülehet.
  • Elfelejtett jelszó esetén, a BELÉPÉS menüpontnál válaszd az elfelejtettem jelszavam lehetőséget. Ezt követően az e-mail címedre ( amivel regisztráltál) kiküldjük a további információkat, hogy be tudj lépni.
  • Nem javasoljuk a végleges törlést! Miért nem?

    Amennyiben nem szeretnél szerepelni az oldalon, van lehetőséged arra, hogy inaktiválj. Ha ezt megteszed, azonnal lekerülsz az oldalról és a havi előfizetés is felfüggesztésre kerül. Éves előfizetés esetén érdemes megvárni az egy év végét és annak letelte előtt 48 órával inaktiválni, mert a befizetett összeg visszautalására nincs lehetőség. Havi előfizetés esetén is javasoljuk a lejárat előtti 48 órát.

    Azért nem javasoljuk a végleges törlést, mert amennyiben a későbbiekben szeretnél újra jelen lenni oldalunkon, nem kell újra regisztrálnod és feltöltened adataidat, csak aktiválnod kell újra helyszíned az ADMIN felületeden belül. Ilyen esetben újra választhatsz csomagot, és indíthatod a kártyás tranzakciót. Fontos, hogy ilyenkor nézd át a megadott adatokat, hogy azok aktuálisak-e még, különös figyelmet fordítva az ajánlatkérési e-mail címre és telefonszámra.

    Amennyiben véglegesen szeretnéd törölni helyszíned, inaktiválást követően, írj nekünk egy e-mailt az info@rendezvenyunk.hu e-mail címre, kapcsolattartói e-mail címedről, és töröljük azt. Mikor érdemes ezt kérni? Ha eladtad vagy véglegesen bezártad rendezvényhelyszíned.

    Inaktiválásra kizárólag az admin felületen belül van lehetőséged, melyet a lap alján találsz : INAKTIVÁLÁS gombbal. Erősítsd meg inaktiválásod és válaszold meg nekünk, mi az oka inaktiválásodnak.
  • Írj nekünk az info@rendezvenyunk.hu e-mail címre vagy keress minket Hétfőtől péntekig, munkanapokon 12:00-15:00 között az alábbi telefonszámon: +36705976322
  • Jelenleg mobilaplikációnk nincs, amennyiben lesz, SOCIAL MEDIA felületünkön jelezni fogjuk nektek, addig is kövessétek oldalunkat, hogy ne maradjatok le a hasznos információkról!
  • Igen, így érdemes nyomonkövetni social media felületeinket, hogy ne maradjatok le a díjmentes megjelenésről, kedvezményekről. Ha egy adott időszakra kuponkódot hirdetünk, akkor a kuponkód megadásával tudod kihasználni díjmentes időszakod. Fontos, hogy ha korábban voltál már partnerünk, újabb díjmentes, próba időszakot nem tudsz felhasználni.
  • Amint elkészültél az admin felületen belül, minden beállítással és adat feltöltéssel, kérheted az aktiválást. Mi rövid ellenőrzést követően 24 órán belül jóváhagyjuk azt, abban az esetben, ha nem találunk módosítandó információkat, képeket. Ha ilyet találunk e-mailben jelzünk neked, majd ha lemódosítottad, és jelzel felénk, aktiváljuk helyszínedet.
  • Nincs, minden helyszín külön regisztrációt igényel, külön kapcsolattartási e-mail címmel, hogy teljesen szétválasszuk a helyszíneket. Így nincs lehetőség arra, hogy a helyszínek összekeveredjenek és ez veszélyeztesse a foglalást. Így a rendszer átláthatóbb és egyszerűbb regisztrációra ad lehetőséget.
  • Igen, akár még a próba (díjmentes) időszakban is. Nem javasoljuk a végleges törlést!

    Miért nem?
    Amennyiben nem szeretnél szerepelni az oldalon, van lehetőséged arra, hogy inaktiválj. Ha ezt megteszed, azonnal lekerülsz az oldalról és a havi/éves előfizetés is megszűnik. Éves előfizetés esetén érdemes megvárni az egy év végét és annak letelte előtt 48 órával inaktiválni, mert a befizetett összeg visszautalására nincs lehetőség. Havi előfizetés esetén is javasoljuk a lejárat előtti 48 órát a lemondásra( inaktiválásra).

    Azért nem javasoljuk a végleges törlést, mert amennyiben a későbbiekben szeretnél újra jelen lenni oldalunkon, nem kell újra regisztrálnod és feltöltened adataidat, csak aktiválnod kell újra helyszíned az ADMIN felületeden belül. Fontos, hogy ilyenkor nézd át a megadott adatokat, hogy azok aktuálisak-e még, különös figyelmet fordítva az ajánlatkérési e-mail címre és telefonszámra.

    Amennyiben véglegesen szeretnéd törölni helyszíned, inaktiválást követően, írj nekünk egy e-mailt az info@rendezvenyunk.hu e-mail címre, kapcsolattartói e-mail címedről, és töröljük azt. Mikor érdemes ezt kérni? Ha eladtad vagy véglegesen bezártad rendezvényhelyszíned.

    Inaktiválásra kizárólag az admin felületen belül van lehetőséged, melyet a lap alján találsz : INAKTIVÁLÁS gombbal. Erősítsd meg inaktiválásod és válaszold meg nekünk, miért inaktiváltad helyszíned.
  • Az előfizetés mindaddig nem jár le, ameddig nem inaktiválod a felületedet, vagy sikertelen befizetés miatt az nem inaktiválódik automatikusan. Ameddig van befizetés, addig megjelensz a találati listában. Ez vonatkozik a havi és éves befizetésre is.
  • Mi a foglalásokat nem kezeljük, a vendég és helyszíned között jön létre az együttműködés, mi ebben közvetítői szerepet vállalunk. Hozzátok irányítjuk a vendégeket kapcsolatfelvétel és ajánlatkérés kapcsán.
  • Ha eddig Silver csomagban voltál, de már rendelkezel több teremmel, így váltanál Gold csomagra, az adminon belül a csomagváltás opciónál van erre lehetőséged. Így több terem feltöltésére lesz lehetőséged.

    Amennyiben más módosítás történt, PL klimatizált lett helyszíned, kattintsd be a megfelelő szűrőket, cseréld a képeket ha szükésges, és a lap alján a MENTÉS gombbal mentsd el a változásokat.
    Bármikor hajthatsz végre módosításokat az oldalon!